69. Izziv - Sivo-roza

Čas je za nov izziv na Craft-alnici. Izbrala sem dve barvi, ki ju želimo videti na vaših izdelkih.    

Sivo-roza kombinacija in zasanjano dekle. 


Pripomočki: Magnolia DooHickey's Cutting Dies - Heart Swirl, Cheery Lynn Designs - Dainty Dutch Deco Frame, Die-namics Fishtail Flags Layers STAX in štampiljka Kriste Smith - Party Frills.


Štampiljke Waltzingmouse - Nordic Winter na mojih pleteninah.     


Več časa sem tokrat namenila fotografiranju voščilnic, kot njihovi izdelavi. Neuspešno. Še vedno je sivo-roza videti kot sramežljivka za kupom tančic.  


Zmagovalko izziva čaka čudovita nagrada, ki jo poklanja spletna trgovina Mavelu.com.

Pokukajte tudi k Simoni in Lili. Pridružite se nam.

Izzivi:
Divas by design -  Izziv #61
Bearly Mine Challenges - Izziv #61
The Pink Elephant - Izziv #174
Crafty Cardmakers - Izziv #79

Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Ta nordijski vzorec pa kar pogreje :-) Vse čestitke so zelo lepe, deklica pa tudi čudovito pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf tole je pa fina kombinacija in tvoje voščilnice so vse prečudovite. Najbolj me navdušuje tvoje prelepo barvanje motiva. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tudi zelo všeč WMS nordic set. Super čestitke, nad slabo lučjo in posledično slabimi fotografijami, se pa tudi jaz zadnje čase precej jezim.

    OdgovoriIzbriši
  4. V novoletne bi se kar ovila:)) In nič bat, meni roza izgleda roza. Pupika je pa prav cortiš. Ko se jaz spravim barvati, mi gre vse čez rob itd., tako da vedno je lepo pogledati tvoje čestitke z barvanimi motivi.

    OdgovoriIzbriši
  5. O tole roza-sivo pletenino bi pa še jaz oblekla=) Tale punčika je pa itq top=)

    Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  6. What A great card you have made Lovely colors and a wonderful design

    Thanks you for joining us at Crafty Cardmakers this week.

    Hugs
    Betty

    OdgovoriIzbriši
  7. tele pletenine so res lepe

    OdgovoriIzbriši
  8. Kok so dobre tele pleteninaste :-)
    Pa punčka je tudi čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  9. Janja prelepe so, super izgledajo v tej kombinaciji sivo-roza.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  10. This is gorgeous!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.

    OdgovoriIzbriši
  11. I had forgotten how cute this image is must ink her up again! Thanks for playing at Divas by design hugs Rebekah xx

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo zanimive barvne kombinacije si uporabila za novoletne čestitke, in zelo so lepe.
    Sanjava dečva pa je fantastična :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Janja čudovite so. Za tale nordijski vzorec pa si mi dala idejo - pokažem ko bo kaj časa za ustvarjanje....:):)

    OdgovoriIzbriši
  14. čudovito-tople voščilnice!
    tako in tako si mojstrica v vsem, česar se lotiš!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  15. Vse zelo lepe, tako 'pletenine' kot 'predeževna' deklica :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Ta nordijski vzorček bi takoj prenesla na kakšen pulover in bi za z veseljem nosila. Enkratno in zelo zanimivo!

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo lepe čestitke...všeč mi je barvna kombinacija. Kljub temu, da sem nekako skregana z roza barvo, je v družbi sive kar zanimiva. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlično narejena,barvna kombinacija pa v barvah,ki so mi všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  19. What a stunning card you have made. It fits our challenge this week well. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    OdgovoriIzbriši
  20. Stunning card Thanks for joining us this time at Diva's
    Hugs
    Jayne

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.