74. Izziv - Cik-cak

Pozdravljeni v novem izzivu Craft-alnice. Temo je izbrala Manuela in se glasi cik-cak.  


Sem kar malo pozabila, kako luštni so motivi LOTV. Za današnji izziv sem izbrala simpatično Milly in dve kosmati kepici.
Da mi ne pobegnejo :), sem jih s pomočjo zakovic in traku pritrdila na podlago. Zanimiva rešitev, ki jo bom uporabila še kdaj.          


Cik-cak trak iz papirja je na spodnjem robu. Dodala sem mu napis ( želim ti res enkraten in super zabaven rojstni dan). Vsi robovi, trak in gumbi so senčeni z distress blazinico - vintage photo.


Izzivi
Creative Card Crew - izziv #28
Anything Goes Challenge Blog - izziv #84

Pa poglejmo kaj vse sem uporabila pri njeni izdelavi.
............................................
štampiljka -               Lili of the Valley - Milly cuddle time
                                 napis Mavelu.com - set rojstni dan 2 
kovinske šablone -   MFT Die-namics - chevron stripes
                                Spellbinders nestabilities -  petite ovals large
                                Spellbinders nestabilities - petite scalloped ovals large
                                Nellie's Multi-Frame Die - multi flower (gumbi) 
barvanje -                Distress markerji in Distress blazinice
dodatki -                  zakovice
............................................

Pokukajte še k Manueli, Simoni in Lili. Pridružite se nam.

Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Lepa, krasnih barv in čudovito narejena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita rojstno dnevna voščilnica.
    Lepo si jo pobarvala in barve so top.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Simpatična deklica, všečna uporaba papirjev in pa sama sestava voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je. Barve si spet vrhunsko uskladila :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je ideja z zakovico in trakom, oranžna je moja barva in prav lepo popestri skladnost čudovite voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. oooooooo kako je lepa! tvoje barvanje je zopet čudovito in barvna kombinacija krasna. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Simply gorgeous hun...:o)

    big hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  8. This is a gorgeous card and I love the colours you have used,the image is so cute! Thanks for joining in with Anything Goes Challenge this time
    Carol xx DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Very sweet. Terrific image and coloring.

    Thanks for joining our girly challenge at Creative Card Crew.

    Mari

    OdgovoriIzbriši
  10. čudovita je in sploh barve, ki so meni tako zelo ljube!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  11. Awwww this is so gorgeous! Love the image and your fabulous layout!

    Thanks for sharing with us at Anything Goes.. hope we see you again soon!

    Hugs
    Christine x

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovit izbor barv in prekrasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasne barve, lepa sestava, vse super!

    OdgovoriIzbriši
  14. Oooo, kako lepo si spet pobarvala motiv. Super ideja z zakovicami. Bom tudi sama kdaj uporabila tole tvojo idejo... :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. ob tej tvoji čudoviti voščilnici sem se spomnila da imam tudi jaz tale one z zakovicami, ki sem ga NUJNO rabila in ga seveda dobila za darilo iz USA uporabila sem pa igračko menda 1x :(

    OdgovoriIzbriši
  16. Tvoje voščilnice so vedno posebne. Čudovito prisrčna je in krasno narejena

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo lepa in polna izbranih podrobnosti.
    Pozdravček, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  18. Kako lepo si izbralavse detajle in cik cak res lepo zaključi celoto. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.